wtorek, 22 kwietnia 2014

Nowy blog - mamy już adres i...

http://4-pary.blogspot.com/

17 komentarzy:

  1. Samuelu, a bedzie na tym nowym blogu rownież czarne tło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co jest białe, takie proste, stateczne. Nie wiemy jak będzie dalej. Pierw trzeba będzie poprzenosić treść... po kolei każdą z serii.

      Usuń
  2. Według mnie dobrym pomysłem byłyby utrzymanie nowego bloga w podobnej kolorystyce jak ten ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie się wydaje, że biel jest lepsza, lepiej czytelna, bo na tym czarnym tle jak się dłużej czyta to oczy bolą, przynajmniej mnie bolą.

      Usuń
    2. A ja mam odwrotnie, mnie od białego bolą :) Dla mnie również dobrym.pomysłem jest utrzymanie takiej kolorystyki jak tu.

      Usuń
    3. Ja też wolałabym na czarnym tle chociaż od białego mnie oczy nie bolą po prostu tak jest jakoś lepiej.

      Usuń
    4. Popieram dziewczyny :)
      Lisiczka

      Usuń
    5. Ja również uważam, że czarny lepszy :)

      Usuń
  3. Według mnie lepiej wyglądać będzie jasna kolorystyka, po prostu to aż tak nie męczy oczu przy czytaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie lepiej czyta sie na czarnym tle od białego mnie oczy bolą

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tak jak Julia mnie też od białego bolą ;) W związku z tym jestem za czarnym tłem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznaję, że tak długo nic tutaj nie było, że jakoś tak przestałam na chwilę zaglądać... Wchodzę sobie dzisiaj, wracam, a tu znowu takie akcje...
    Po pierwsze nadrobię w najbliższym czasie te części których jeszcze nie czytałam, bo zaraz lecę skalniaczek robić, bo ładna pogoda, a poza tym mam nadzieje, że nie przerwiecie działalności :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym prosić o zaproszenie do bloga bo komentowałam jako anonim a dalej bardzo mocno chciałabym śledzić i komentować tylko tym razem już pod moim nickiem

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja przyznaje sie bez bicia ze nie komentowalam ale dalej bardzo chce czytać i chciałam prosić o zaproszenie do czytania tego nowego bloga i obiecuje ze będę juz komentować jeśli to cos da :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy mogłabym prosić o zaproszenie? Ciągle tylko trafiam na pojedyncze fragmenty rzadkie
    A bardzo chciałabym przeczytac wszystko od początku do konca

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, czy mogłabym prosić o zaproszenie na bloga? Przeczytałam fragment i zaintrygowała mnie opowieść o Amandzie i Olku. Jestem ciekawa całej historii. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, dopiero dziś trafiłam na tą opowieść i przeczytałam tylko dwa fragmenty, ale chciałabym całość. Jest szansa na zaproszenie bo mam świadomość, że od 2014 trochę minęło i nie wiem czy ktoś z autorów tu jeszcze zagląda, ale mam taką nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń